Subscribe:

luni, 19 martie 2012

Leapsa [1]

Cel mai de pret lucru: my family
Cand sunt suparat/a: ma retrag intr`o camera , sau depinde de situatie ori il palesc pe cel care ma supara
Cand vreau sa ma relaxez: ma culc love struck
Locuri unde as trai: Paris , Viena , Praga ( am fost in ele si e super sa locuiesti )
Cel mai fericit/a am fost: nu-mi amintesc happy
Nu spun , NU propunerii  : de-a calatorii prin toata lumea.
Ma feresc de : mincinosi , suparaciosi , morocanosi
Am emotii cand : sunt pe o scena cu oameni care nu ii cunosc si se uita la mine ..
Regret ca : nu sunt constiincios in ceea ce priveste cartea , citirea si temele de acasa :) . Le copii in clasa
Nu as renunta niciodata la : parintii mei.

Cei mai buni prieteni : sunt aceia care te ascult si te ajuta la greu.
Ma enervez cand : vad oameni care nu-i intereseaza de persoana lor , ma injura cineva de familie … tin la gluma , DAR cand e gluma e gluma .
O zi perfecta : nu m-am gandit la asta…
Ce te motiveaza sa scrii pe blog? : imi place sa cunosc persoane noi , sa socializez
Cum reactionezi la comentarile negative ?: depinde de gravitatea comenturilor , ori sterg ori le las si le comentez
Cum te-a schimbat pe tine blogul ? : hmm , buna intrebarea . Poi acest blog inseamna foarte mult pentru mine . Daca l-as putea compara , l-as compara cu mancarea , cum nu pot sa supravietuiesc mult fara mancare , nici fara acesta nu pot  . Nu pot sa nu ma gandesc la el . . .
Sau alte persone care le-ai cunoscut in blogosfera? : am cunoscut multe persoane , dar in realitate nu le-am vazut
Cine te-a influentat sa faci blogul ? : nimeni nu m-a influientat , dar am luat ideea de la sdR and dracii si gandacii
Placi pe cineva ? : ehe mai multe persoane love struck
Vrei sa dai aceasta leaspsa-chestionar si altcuiva ? : Celor care vor sa o preia , sa o faca . Nu stati pe ganduri

1 comentarii:

annitu spunea...

Drăguţe raspunsuri;)) De când nu am mai făcut şi eu o leapşă mult timp a trecut #-o

Trimiteți un comentariu